laiminlyöjä

 Laukku 3e (stradivarius)

 Norsukoru 1e, helmikoru 1e, käsikoru 1e

 Neuletakki 2e

Heippa! On ollut taas super hiljasta ja niinku aina, mulla on ollu aika paljon futista, mikä ei oo tekosyy, mutta kaikki aika mitä mulla on näinä kesinä ollut oon yrittäny viettää kavereiden kanssa. Mä oon ihan täysin laiminlyöny tän blogin, tiedetään. Jopa niin pahasti että unohdin että mun blogin vuosipäivä oli 20. heinäkuuta! Sen takia kuten myös monien muidenkin syiden takia oon päättänyt tehdä vähän muutoksia joten stay tuned!

Alapuolella vielä lauantain valtteriostoksia!

Palaillaan ihanat!

5 kommenttia:

  1. Aa voi että sä oot kaunis! Ihanat pisamat (mulla on pisama-addiktio) ja huulipuna ja hampaat ja kaikki.

    VastaaPoista
  2. vitsi sun hiukset on kasvanu!! ja toi laukku on iiihana:) ikävä hei!

    VastaaPoista